Doneren aan Stichting Chica

Je kunt aan Stichting Chica doneren door geld over te maken naar IBAN Rekeningnummer NL27 RABO 0102 1679 23.

Je kunt veilig en snel doneren door rechtstreeks geld over te maken naar ons bankrekeningnummer. Je hebt zelf de controle en het gaat rechtstreeks zonder tussenstappen. Wil je aan een specifieke school of actie doneren, geef dat dan even aan bij de omschrijving. Dan zorgen wij ervoor dat het bij de desbetreffende school terecht komt.

PERIODIEK DONEREN

Wil je Stichting Chica vaker dan 1x ondersteunen. Stel dan een automatische overboeking in. Je hebt dan zelf de controle over hoeveel en wanneer. Ook stopzetten is dan heel gemakkelijk.

Online shoppen is gratis doneren!

Shop bij je favoriete online winkel en steun met je aankoop onze projecten, zonder dat je aankoop duurder wordt!

Het is simpel en snel gedaan met alleen een paar extra muisklikken.

Je doet de bestellingen gewoon via je favoriete webshop. Het enige wat je extra doet, is eerst naar chica.doelshop.nl gaan. Zoek daar je favoriete shop zoals bol.com, Coolblue, Mediamarkt, Wehkamp, booking.com en meer dan 400 andere webwinkels..

Als je via onze pagina naar je favoriete webshop gaat en daarna gelijk wat besteld, krijgen wij automatisch een kleine bijdrage mee.

Jij blij met je aankoop en ook de kinderen in Oeganda blij met nieuwe schoolmaterialen.