Veilig sanitair voor de meiden

Persoonlijke hygiëne is belangrijk. Ook kinderen in Oeganda hebben daar recht op! Help jij mee om dat te realiseren?

Sinds 2016 ondersteunt Stichting Chica samen met de lokale community en Call to Care Uganda (USA) de Kalaki Unity School in het Noorden van Oeganda. Ieder jaar komen er weer klassen en andere ruimtes bij. Nu zijn de ontwikkelingen zover, dat ook meisjes, die al ongesteld kunnen worden, naar deze school komen (in Oeganda begint dat bij een leeftijd van ca. 10 jaar). Die meisjes willen zeker niet meer de toilet- en wasruimtes delen met de jongens. Daarom is er een nieuw, apart gebouw nodig met toiletten en een wasruimte.

Bekijk de actiepagina of doneer direct

Doneren aan Stichting Chica

Je kunt aan Stichting Chica doneren door geld over te maken naar IBAN Rekeningnummer NL27 RABO 0102 1679 23

Je kunt veilig en snel doneren door rechtstreeks geld over te maken naar ons bankrekeningnummer. Je hebt zelf de controle en het gaat rechtstreeks zonder tussenstappen en extra kosten naar ons als Stichting.

PERIODIEK DONEREN
Wil je Stichting Chica vaker dan 1x ondersteunen. Stel dan een automatische overboeking in. Je hebt dan zelf de controle over hoeveel en wanneer. Ook stopzetten is dan heel gemakkelijk.

ONLINE DONEREN via o.a. iDeal
Je kunt Stichting Chica ook ondersteunen door online te doneren via het crowdfundplatform WhyDonate. Afrekenen gaat via iDeal of Creditcard. Omdat zij kosten maken voor het in de lucht houden van dit platform vragen zij wel om een “fooi” van minimaal 10% die bovenop de donatie komt.
Doneer via WhyDonate

KOOP BOUW- OF SCHOOLPAKKETEN via PayPal
In onze webwinkel kun je specifieke bouw- of schoolpakketten kopen. Afrekenen in deze winkel kan op dit moment alleen via PayPal.
Koop Bouw- en/of Schoolmaterialen

Online shoppen is gratis doneren!

Shop bij je favoriete online winkel en steun met je aankoop onze projecten, zonder dat je aankoop duurder wordt!

Het is simpel en snel gedaan met alleen een paar extra muisklikken.

Je doet de bestellingen gewoon via je favoriete webshop. Het enige wat je extra doet, is eerst naar www.doelshop.nl/chica gaan. Zoek daar je favoriete shop zoals bol.com, Coolblue, Mediamarkt, Wehkamp, booking.com en meer dan 400 andere webwinkels..

Als je via onze pagina naar je favoriete webshop gaat en daarna gelijk wat besteld, krijgen wij automatisch een kleine bijdrage mee.

Jij blij met je aankoop en ook de kinderen in Oeganda blij met nieuwe schoolmaterialen.