In de omheining van de Lwala Meisjesschool zitten grote gaten en is op sommige plekken zelfs helemaal verdwenen. Omdat de meisjes ook overnachten op de school, wil we de omheining graag herstellen.

Help jij ons mee de omheining van de Lwala School te herstellen.

Stichting Chica zamelt op dit moment geld in voor de Lwala Meisjes School in Oeganda. Op deze school krijgen ca. 1000 meiden basisonderwijs. Een grote groep van deze meisjes slaapt doordeweeks ook op de school, omdat ze te ver van de school wonen en het de kwaliteit van het onderwijs verbeterd.

Omdat de omheining van het schoolterrein op veel plekken kapot is en op sommige stukken zelfs volledig weg, willen wij dat herstellen. Zodat het ’s nachts veiliger wordt op de school en de meisjes en de leraren met een gerust gevoel kunnen gaan slapen en de volgende dag uitgerust weer aan een mooie toekomst kunnen gaan werken.

Wat gaat het kosten?

De kosten voor het repareren en deels terugplaatsen van het 310 meter lange hekwerk bedraagt €1.800,-.  Doneer jij een betonnen paal voor €10,- of een rol gaas voor €92,-? Je kan/mag het bedrag zelf bepalen via onze donatie knop en elk bedrag, klein of groot is van harte welkom.

Hoe kun je ons helpen?

1. DONEER RECHTSTREEK VIA IBAN NR: NL27 RABO 0102 1679 23 T.N.V. STICHTING CHICA O.V.V. OMHEINING LWALA
  2. Doneer rechtstreeks online via de knop of QR-Code op deze pagina.
  3. Doneer gratis, door via onze Doelshop Pagina je online aankopen te doen.
  4. Zet je eigen actie op en stort het opgehaalde bedrag op onze bankrekening.

HELP JIJ ONS MEE OM EEN VEILIGERE PLEK TE CREËREN VOOR DE MEIDEN VAN DE LWALA MEISJESSCHOOL IN OEGANDA

Wat hebben we al opgehaald?
Okt 13
Bij elkaar gewerkt door vrijwilligers
€1.400,- op o.a. Over de Top Festival, Huntenpop, Aaltendagen, Streekproductenmarkt.