Nieuwe keuken voor de Jehiel School

Afgelopen jaren hebben we op de Jehiel School alle klaslokalen, het kantoor en de opslag vervangen voor veiligere en stenen gebouwen met een goed waterdicht dak. Nu is de keuken aan de beurt om vervangen te worden, door een beter en veiliger gebouw.

Waarom is een keuken belangrijk?

De school staat op het platteland in het oosten van Oeganda. Elke dag een goede maaltijd is voor deze kinderen nog steeds niet vanzelfsprekend. Om ervoor te zorgen dat de kinderen in ieder geval 1 goede maaltijd per dag krijgen en niet met een lege maag hoeven te leren, wordt er tussen de middag een maaltijd geserveerd op de Jehiel School.

Kosten van de bouw

De totale kosten voor de bouw van de keuken zijn €1.500,-

Wat kan je doen?

Je kunt ons op verschillende manieren helpen.

• Ga naar onze webshop en koop bouwmaterialen of huur een lokale bouwvakker en je weet meteen waar je geld aan wordt besteed. (PayPal, Creditcard)
  • Doneer een bedrag naar keuze via WhyDonate (iDeal)
  • Doneer gratis, door via onze pagina chica.doelshop.nl je online aankopen te doen.
  • Zet je eigen actie op en stort het opgehaalde bedrag op onze bankrekening.

Op de Jehiel School krijgen alle kinderen tussen de middag een goede maaltijd. Afgelopen jaar is de oude keuken ingestort. Omdat een goede maaltijd belangrijk is, willen we graag een nieuwe bouwen.

Wat hebben we al opgehaald
FEB 26
GEDONEERD DOOR ?