BAKMIXENACTIE GROOT SUCCES

In mei jongstleden hebben we bakmixen verkocht om daarmee geld in te zamelen voor Stichting Chica. De bakmixen hebben we ingekocht bij de molen De Vier Winden in Vragender en deze voor een mooi bedrag aan jullie verkocht. Hiermee hebben wij een bedrag van €244,48 opgehaald. Hier zijn wij erg blij mee en wij vinden deze leuke actie zeker voor herhaling vatbaar. Wij willen jullie, en de De Vier Winden, bedanken voor de bijdrage aan Stiching Chica!

Evenementen

Tot slot leuk om te melden dat de eerste evenementaanvragen alweer binnen stromen om op deze manier geld in te zamelen. Nieuwsgierig waar wij dit jaar aanwezig zijn, en lijkt het je wat om te helpen? Neem gerust contact met ons op via info @ stichtingchica.org.