Wat kan ik doen?

Je kunt Stichting Chica op vele manier helpen. Hieronder vind je enkele mogelijkheden. Heb je zelf een goed idee om ons verder te helpen, laat het ons dan vooral weten.

1. Wordt vriend
2. Geef een gift Ik weet hoe het werkt! i.s.m. Pifworld
3. Start een actie   i.s.m. Pifworld
4. Wordt vrijwilliger
5. Wordt penmaatje
6. Boek een hotel Ik weet hoe het werkt! i.s.m. Bookdifferent.com
7. Vriendenloterij Ik weet hoe het werkt! i.s.m. de Vriendenloterij
8. Online Shoppen Ik weet hoe het werkt! i.s.m. Goede Doel Shop

1. Wordt vriend van Stichting Chica

Voor elke €5,- die u als vriend doneert, kunnen wij één schoolpakket samenstellen voor een jaar onderwijs.

Een schoolpakket bestaat uit de onderstaande materialen:

• Schriften, 48 pagina's (voor P1-P4)
  • Schriften, 96 pagina's (voor P5-P7)
  • Pennen en potloden
  • Wiskundeset met o.a. een passer, geodriehoek, linialen, puntensluiper, gum.

Wat krijg jij als vriend ervoor terug.

• Als eerste het laatste nieuws en updates van onze projecten
  • We laten je als eerste weten als we op een evenement staan.
  • In-site informatie die alleen jij als vriend weet.

2. Geef een gift

Stichting Chica is blij met elke gift die we krijgen. Omdat Stichting Chica de ANBI status heeft, zijn in veel gevallen giften aftrekbaar. Een gift geven aan Stichting Chica kan op de volgende manieren:

3. Start een actie

Wil je graag je eigen actie starten om geld op te halen voor onze projecten in Oeganda? Stichting Chica heeft hier verschillende mogelijkheden voor in huis.

Hoe kun je een actie bij ons aanmelden:

• Wil je een sportieve actie houden, kijk dan eerst even bij Move4Uganda.
  • Geen sportieve actie, omschrijf dan kort welke actie je in gedachte hebt.
  • Omschrijf waar je jou actie wilt houden.
  • Mail je plan samen met je Naam, leeftijd en je contactgegevens naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

4. Wordt vrijwilliger

Stichting Chica kan niets zonder haar vrijwilligers.

• Vrijwilligers verzorgen acties om geld op te halen voor onze projecten in Oeganda.
  • Vrijwilligers schminken en zetten glittertattoos op evenement, bedrijfsfeesten en kinderfeestjes.
  • Vrijwilligers zijn samen creatief bezig om mooie dingen te maken voor de verkoopstand.
  • Vrijwilligers zorgen voor gezelligheid, waardoor het leuk wordt om samen aan een goed doel te werken.

Lijk het jou ook leuk om te helpen bij de Stichting Chica Crew. Neem dan gerust contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of geef je op via het evenementen opgave formulier. Deze is te vinden op onze agenda pagina.

5. Wordt penmaatje

Meer informatie is hier binnenkort te vinden.

6. Boek een hotel via Bookdifferent

BookDifferent is een stichting die wereldwijd opereert. Het primaire doel van BookDifferent is het steunen van zo veel mogelijk goede doelen, over de gehele wereld, door middel van financiële donaties. Wanneer u in het vervolg uw hotel boekt via de onderstaande link, ondersteunt u de projecten van Stichting Chica in Oeganda. Waarom boeken via BookDifferent

• U steunt het goede doel! Wanneer u via deze link boekt is dat Stichting Chica.
  • 536.820 hotels in 183 landen
  • 6.432 eco hotels
  • 100% beste prijsgarantie
  • Powerd by Booking.com

Let er wel op dat uw via de link op de website van Stichting Chica boekt. Anders komt het niet bij ons op de rekening.

Ja, ik wil een hotel boeken via BookDifferent en steun daarmee Stichting Chica!

7. De Vriendenloterij is vriend van Stichting Chica

Samen winnen, samen iets goeds doen!

Bij de VriendenLoterij maakt u kans op prachtige prijzen, oplopend tot € 100.000,-. Bovendien kunt u vriend worden van onze stichting. Een lot kost € 12,- per maand.
Van die €12,- die het lot kost gaat €6,- per maand naar Stichting Chica.

Klik hier om mee te spelen voor Stichting Chica!

• U maakt kans op fantastische prijzen.
  • De helft van uw inleg gaat direct naar Stichting Chica en haar projecten in Oeganda.
  • Let op!! Ook hier geldt. Je speelt alleen mee voor Stichting Chica als je lid wordt via de bovenstaande link of onze code 9428 doorgeeft wanneer je een medewerker van de Vriendenloterij aan de telefoon hebt.
  • Je kunt onze code 9428 ook doorgeven als je al meespeelt. Neem daarvoor contact op met de Vriendenloterij. Wij kunnen dat helaas niet.

heb je vragen omtrent de vriendenloterij: Klik dan hier.. De uitslag vind je hier.

De Goede Doel Shop

Gratis doneren door te shoppen bij jouw favoriete webshops!

Shop je wel eens online? Als je dit voortaan via chica.doelshop.nl doet, doneer je gratis aan ons doel zonder dat het je iets extra’s kost!

Je kunt alle producten zoeken en vergelijken van alle grote webshops (Bol.com, Wehkamp, Coolblue, Mediamarkt enz). Het product koop je uiteindelijk in de webshop zelf. Doordat je dat via onze pagina doet doneer je gratis aan ons doel.

Hoe werkt dit?

Je kunt dit doen door op Doelshop.nl “Stichting Chica” te kiezen of door via chica.doelshop.nl te shoppen. Bij iedere aankoop doneer je dan automatisch en gratis aan ons doel.

Wordt Vriend
Ik wil graag vriend worden van Stichting Chica.
Na het versturen van dit formulier zal Stichting Chica contact met u opnemen, om de donatie af te ronden. Wilt u graag eenmalig wat doneren, kijk dan bij "geef een gift"