Move4Uganda

Stichting Chica Move4Uganda

Onderdeel van goed onderwijs is ook sport & spel. Als we de scholen in Oeganda bezoeken, nemen we daarom ook altijd sport- en spelmateriaal mee. Want naast dat sport & spel goed is voor de ontwikkeling van een kind, is het ook nog eens enorm leuk om te doen. Kinderen vergeten even hun dagelijkse zorgen en kunnen echt ontspannen.

Wil jij je inzetten voor het onderwijs en Sport & spel in Oeganda. Of een leuk evenement organiseren. Dan is Move4Uganda wellicht wat voor jou.

Move4Uganda is een programma van Stichting Chica om op een leuke sportieve manier geld in te zamelen voor het onderwijs in Oeganda. Iedereen die een sportieve activiteit wil organiseren kan zich aanmelden voor Move4Uganda. Het enige dat wij verwachten, is dat minimaal een gedeelte van de opbrengst aan onze projecten in Oeganda wordt gedoneerd.

Wat kan Stichting Chica jou bieden.

• Kennis en hulp bij de organisatie van het event
  • Een krachtig platform, waar je event kunt promoten
  • Vrijwilligers die helpen op de dag van het event
  • Promotie via de online- en offlinekanalen van Stichting Chica

Wil je graag meer informatie over Move4Uganda, neem dan contact op met Leon Jacobs. Samen kunnen we kijken naar de mogelijkheden.

Wie kunnen zich aanmelden.

• Personen
  • Scholen
  • Sportscholen
  • Verenigingen, stichtingen
  • Bedrijven, organisaties

Hieronder enkele activiteiten waar je aan kunt denken.

• Spinningmarathon
  • Sponsorloop
  • Sportnacht
  • Wandeltocht
  • Marathon (wandel, zwem of hardlopen)
  • Fietstocht
  • Racefiets of Mountainbike route
  • Benefiet toernooien (Voetbal, Tennis, Basketbal, enz.)